FAQ - Pytania i odpowiedzi

Nie znalazłeś odpowiedzi?
W takim przypadku prosimy o kontakt (menu u góry) z naszym działem obsługi klienta. Pomoc online jest dostępny.

Nowe zgłoszenie

Wypłaty

  • Jak mogę otrzymać zarobioną prowizje?

    Możesz poprosić o wypłatę zgromadzonej sumy już od 7,5 PLN. Aby to zrobić kliknij po zalogowaniu na „Twoje konto” a następnie przejdź do opcji „płatności”. Tam będziesz miał możliwość dokonać wypłatę zgromadzonej sumy za pośrednictwem systemu PayPal lub przelewu bankowego. Pamiętaj że za pośrednictwem PayPal dochodzą opłaty (1,9% plus 0,35 €). Podane dane nie będą ujawniane osobom trzecim.

  • Dlaczego ponoszę przy PayPal opłaty?

    Niestety jest to tak, że transakcje PayPal dla mypay.pl związane są z dodatkowymi kosztami. To jest powód, dla którego mypay.pl wnosi opłaty za transakcje w systemie PayPal. mypay.pl zaleca dlatego wypłaty na rachunek bankowy, bo nie ponosisz żadnych kosztów. Od 7,5 PLN PayPal potrąca około 55gr.

  • Prowizja PayPal

    PayPal pobiera prowizje od przelewanej kwoty. Jeżeli skorzystasz z PayPal to od kwoty 7.50 zostanie Ci odjęte około 55 groszy.

  • Przy jakiej kwocie mogę wypłacić środki?

    Twoją zgromadzoną sumę możesz wypłacić już od 7,5 PLN.

  • Czy mogę przenieść moje środki na innych użytkowników?

    NIE. To nie jest możliwe.

  • Co zrobić jak mi nie zalicza.

    Proszę spróbować jednej z tych opcji: - Usunąć ciasteczka z przeglądarki. - Zmienić przeglądarkę internetową. - Usunąć adblocka oraz inne aplikacje filtrujące połączenie z internetem, filtry rodzinne.

Ogólne pytania

  • Jakie są zasady mypay.pl?

    mypay.pl jest platformą premii & zapisów na rachunek. To oznacza, że na przykład przez twój udział w loterii, logując się do newslettera lub rejestrując na stronie internetowej, można zarabiać pieniądze. Nasi partnerzy będą płacić prowizje, tzn. gotówkę, np. za logowanie lub rejestrowanie. Wszystkie płatności zostaną dokonane na Twoje konto w mypay.pl. Osią gnie Twoje konto kwotę w wysokości 7,5 PLN, możesz dokonać wypłaty na twój rachunek bankowy lub przez system PayPal.

  • Jak finansuje się mypay.pl?

    Mypay.pl otrzymuje prowizje od poszczególnych Partnerów u których uczestniczysz. Niewielką część tej prowizji zatrzymujemy na utrzymanie naszych usług. Większą część prowizji otrzymujesz Ty jako członek mypay.pl za udział w programach i działaniach.

  • Czy muszę na mypay.pl coś kupić?

    NIE. Nie musisz w mypay.pl nic kupić, bo to jest całkowicie darmowe. Przez Twój udział w działaniach i programach naszych partnerów możesz zarabiać pieniądze bez konieczności zainwestowania jakichkolwiek pieniędzy.

  • Jak można zarabiać pieniądze z mypay.pl?

    Aby zarabiać pieniądze na mypay.pl, należy zalogować się. Zarabiaj na darmowych rejestracjach u naszych partnerów. Rejestrujesz się na stronie naszego partnera i otrzymujesz określoną kwotę pieniędzy. Większość programów tego typu są akcjami. Zarejestruj się na mypay.pl i wypróbuj. Po zarejestrowaniu kliknij na "Akcja" aby zarabiać pieniądze.

  • Czy moje dane na mypay.pl są bezpieczne?

    Wszystkie informacje są przed intruzami i obcymi przez nas chronione. Twoje dane nie będą przekazywane osobom trzecim.

  • Co to jest Tracking?

    Określenie "Tracking/Śledzenie" oznacza nasze zapisanie się i chęć udział u u partnera. Przy udziale w dodatkowych promocjach, nasza transakcja zostanie zatwierdzona i zarejestrowana przez naszych partnerów. Ta procedura nazywana jest także "tracken" lub "tracking".

  • Co zrobić jak mi nie zalicza?

    Proszę spróbować jednej z tych opcji: - Usunąć ciasteczka z przeglądarki. - Zmienić przeglądarkę internetową. - Usunąć adblocka oraz inne aplikacje filtrujące połączenie z internetem, filtry rodzinne.

Twoje konto

  • Czy mój udział jest darmowy?

    Twoje konto w mypay.pl jest 100% darmowe. Nie ma żadnych opłat i nie ma żadnych ukrytych kosztów.

  • Czy moje dane osobowe będą przekazywanie osobom trzecim?

    Wszystkie dane zebrane przez mypay.pl są poufne i niedostępne dla osób trzecich lub innych osób.

  • Ile jeden użytkownik może mieć kont?

    Na mypay.pl możesz mieć tylko jedno konto użytkownika na jedną osobę (nie gospodarstwo domowe). Zakładanie wielu kont na jedną osobę nie jest dozwolone. System rozpoznaje wielokrotność rejestracji jednej osoby i w takim przypadku blokuje konta użytkownika. Zgromadzona suma na koncie użytkownika przepada.

  • Jak i kiedy mogę usunąć konto?

    Twoje konto możesz w dowolnym momencie usunąć. Aby to zrobić musisz się zalogować i przejść do zakładki "Edytuj profil". Na dole pojawi się przycisk "usuń konto". Po wpisaniu Twojego hasła, konto zostanie usunięte.

  • Gdzie mogą zmienić swoje dane?

    Aby zmienić swoje dane na koncie musisz się zalogować i przejść do zakładki "Edytuj profil"

Akcje

  • Co to są akcje?

    Akcje są programami, które są oferowane przez partnerów mypay.pl. Uczestnicząc w programach otrzymujesz prowizję od naszych partnerów. W taki sposób przez rejestrację lub zgłoszenie możesz zarabiać pieniądze.

  • Gdzie znajdę akcje/programy?

    Akcje/programy znajdziesz w górnym menu po kliknięciu "Akcje". Po lewej stronie wszystkie akcje/programy są podzielone na różne kategorie, aby ułatwić Ci poszukiwanie.

  • Kiedy dostane pieniądze za udzial w akcjach?

    Ogólnie rzecz biorąc Twój udział w akcjach pojawia się po 48 godzinach w statystyce jako „otwarte”. Potem musisz niestety troszkę poczekać . Nasi partnerzy muszą Twój udział pod względem poprawności wszystkich danych i informacji. Przy rejestracjach trzeba dodatkowo sprawdzić, czy ta się powiodła i jest ważna. Przy udziale w Konkursach czas sprawdzania trwa średnio 14 dni.

  • Mój udział w akcji/programie się nie pojawił, co teraz?

    Niestety to się czasami zdarza, ale to jeszcze nie powód do paniki. Jeśli Twój udział w ciągu 48 godzin nie pojawi się, to zgłoś się poprzez maila do naszego suportu. Aby uniknąć dalszych pytań, prosimy o podanie następujących informacji: - U jakiego partnera pojawił się ten problem? - W jakim czasie brałeś udział? - Jaki jest Twój numer klienta u danego partnera? - Jaka jest Twoja nazwa użytkownika na mypay.pl?

  • Czy Trash-mejle są dozwolone?

    NIE – tzw. Trash-maile lub dostawcy maili spamowych nie są dozwolone. Ani przy rejestracji lub biorąc udział w akcjach. Zwracamy uwagę na to, że przy próbie użycia trash-maili Twoje konto może zostać zablokowane.

  • Dlaczego moje działania nie pojawiają się w mojej statystyce?

    Jeśli Twoje akcje w których brałeś udział nie zostaną opublikowane w Twojej statystyce zostanie to zaznaczone jako "nie zatwierdzone". To może mięć kilka powodów: - banery reklamowe są wyłączone – wyłącz Popup-Blocker - ciasteczka (cookies) są zablokowane w przeglądarce – włącz JavaSkript - JavaSkript nie jest włączona – włącz JavaSkript - w celu zapewnienia prawidłowej transakcji prosimy o usunięcie pamięci ciasteczek - po zalogowania nie wprowadzać zmian adresu przeglądarki - nie otwierać innych zakładek lub okien w przeglądarce - nie używać "narzędzi" które nie pochodzą z mypay.pl - proszę przeprowadzić wszystkie procesy rejestracyjne bez przerywania Jeśli nadal masz problemy z akcjami, sprawdź czy nie masz zainstalowanych zabezpieczeń dla dzieci lub innych zabezpieczających programów. Jeśli masz takie programy zainstalowane to wyłącz lub odinstaluj je. Jeśli nadal występuje błąd w Twoich akcjach, prosimy o kontakt z przesłaniem następujących danych i informacji: - Jakiej przeglądarki używasz? - Jaki program antywirusowy / firewall używasz? - Proszę wyjaśnić krok po kroku jak błąd występuje. - U jakiego partnera pojawił się ten problem? - W jakim czasie brałeś udział? - Jaki jest Twój numer klienta u danego partnera? - Jaka jest Twoja nazwa użytkownika na mypay.pl

  • Co oznacza status ?

    Jeśli przy akcji jest podane "w kontroli", oznacza to, że na przykład wniosek nie został jeszcze zatwierdzony przez sponsora. Jak tylko kontrola zostanie zakończona, otrzymają Państwo premie która zostanie dopisana a akcja otrzyma status "zatwierdzone".

Najczęstsze pytania

  • Dlaczego nie zalicza mi akcji.

    Możliwości jest wiele. Nasz system funkcjonuje bez zarzutu. Przeszedł beta testy i wszystkie błędy oraz ewentualne usterki zostały usunięte. Możliwe przyczyny niezaliczania akcji: - uzupełniłeś akcje fałszywymi danymi - popełniłeś błąd przy wypełnianiu danych: np. zamiast Mariusz - Majusz - nie kliknąłeś na maila potwierdzającego, który przyszedł na Twój e-mail. - podałeś fałszywy mail lub trashmail (śmieciowy maill tworzony tylko na potrzeby wypełniania akcji, takie coś jest nie dozwolone!) - używasz adblocka lub innego blockera reklam, system nie działa jeżeli coś blokuje jego działanie :)

  • W jakim czasie są zaliczane akcje.

    Akcje zaliczane są do 24h. Czasami może zdarzyć się tak że dana akcja nie zostanie Ci zaliczona. Przyczyny: - niepoprawne wypełnienie danych - brak potwierdzenia maila, który dostałeś na konto - używasz adblocka lub innego blockera reklam - wpisałeś fałszywe dane - masz już konto na danej stronie System działa poprawnie. Przeprowadziliśmy gruntowne testy i prosimy nie zgłaszać problemów z zaliczaniem ponieważ problem leży po stronie użytkownika, a nie systemu. Proszę przeanalizować wyżej wymienione przyczyny. A jeżeli problem będzie się powtarzał to najlepiej zrobić format dysku i postawić nowego Windowsa.

  • W jakim czasie otrzymam wypłatę.

    Wypłaty przeważnie zlecamy co trzy dni. Od zażądania wypłaty do jej realizacji według regulaminu przysługuje nam czas 14dni. Jeżeli wypłacasz przez PayPal to dostaniesz pieniądze niezwłocznie po tym jak dokonamy zlecenia przelewu. Jeżeli natomiast zleciłeś przelew bankowy to pieniądze otrzymasz w przeciągu 1-4 dni od dnia w którym dokonamy przelewu (mamy na jego dokonanie 14 dni, w niektórych przypadkach czas wypłaty może się znacząco przedłużyć z winy banków)

  • Co to jest kod SWIFT(BIC)?

    ABN AMRO BANK:
    ABNAPLPW
    BANK POLSKIEJ SPÓŁDZIELCZOŚCI: POLUPLPR
    Alior Bank: ALBPPLPW
    BPH: BPHKPLPK
    BGŻ: GOPZPLPW
    Bank Handlowy (Citibank Handlowy): CITIPLPX
    Bank Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych: BISPPLPW
    Bank Millenium: BIGBPLPW
    Bank Ochrony Środowiska: EBOSPLPW
    Bank of Tokyo-Mitsubishi UFJ: BOTKPLPW
    Bank Pocztowy: POCZPLP4
    Bank Spółdzielczy: POLUPLPR
    Bank Współpracy Europejskiej: BWEUPLPW
    BNP Paribas Bank: BNPAPLP
    BZ WBK: WBKPPLPP
    Calyon Bank Polska: CRLYPLPW
    CitiBank: CITIPLPX
    Credit Agricole: AGRIPLPR
    Danske Bank: DABAPLPW
    Deutsche Bank PBC: DEUTPLPK
    Deutsche Bank Polska: DEUTPLP
    Dexia Kommunalkredit Bank Polska: DXKBPLPW
    DOMINET BANK: CUPRPLP2
    DRESDNER BANK POLSKA: DRESPLP
    Dresdner Bank AG: DRESPLPW
    Fortis Bank Polska: PPABPLPK
    Getin Bank: GBGCPLPK
    ING Bank Śląski: INGBPLPW
    Inteligo: BPKOPLPW
    Invest-Bank: IVSEPLPP
    Kredyt Bank: KRDBPLPW
    LG Petro Bank (połączył się z Nordea Bankiem): LGPBPLPW
    Lukas Bank: LUBWPLPR
    mBank (BRE): BREXPLPWMBK
    MultiBank: BREXPLPWMUL
    Nordea: NDEAPLP2
    PBK: BPHKPLPK
    PKO BP: BPKOPLPW
    Pekao SA (Żubr): PKOPPLPW
    Polbank EFG Eurobank Ergasias: EFGBPLPW
    Raiffeisen Bank Polska: RCBWPLPW
    BZ WBK: WBKPPLPP
    VW Bank: VOWAPLP1
    neoBANK Wielkopolski Bank Spółdzielczy: GBWCPLPP

  • Co ile dodawane są nowe akcje?

    Akcje są dodawane co jakiś czas średnio wychodzi, że co dwa dni. Prosimy odwiedzać portal codziennie i sprawdzać.

16
Apr
Poprawne wykonywanie akcji bany.

Z powodu fałszywych klinieć, nie wykonywania akcji zgodnie z opisem, nie zostawania na stronie tyl

16
Dec
Wykonywanie akcji niezgodnie z opisem.

Informujemy, że jakiekolwiek wykonywanie akcji niezgodnie z opisem, klikanie i nie wykonywanie akcj